Reklamace

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 
 
 
                                            Reklamace zboží
 
Před odesláním zboží k našemu zákazníkovi kontrolujeme úplnost a stav zboží, následně bezvadné zboží balíme a odesíláme k zákazníkovi.
 
Jakmile předáme zásilku dopravci, odpovědnost za zásilku přebírá přepravce.
Pokud při převzetí, nebo po převzetí zboží, zákazník zjistí poškození zboží, je nutno tuto skutečnost reklamovat u daného přepravce. Je třeba zachovat veškeré obalové materiály, které byly k zabalení zboží použity. Pokud obalové materiály k reklamaci zákazník nepřiloží, může být reklamace ze strany přepravce zamítnuta, neuznaná.
 
                                           Lhůty pro uplatnění reklamace.
 
Česká pošta: Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Kompletní zásilku včetně obalů vnitřních a vnějších vemte sebou.
 
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500. nebo udělejte fotodokumentaci poškození, všech obalových materiálů včetně výplní a vyplňte reklamační formulář zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
 
 
 
 
Pokud se reklamace týká nefunkčnosti zboží, (např. hodiny i po instalaci baterie nefungují) oznamte nám tuto skutečnost na info@artdeco24.cz a zašlete reklamované zboží na fakturační adresu. V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
 
 
0
Měna
 
 
© Retro věci