Reklamace

Reklamace zboží:   
 
Před odesláním zboží k našemu zákazníkovi kontrolujeme úplnost a stav zboží, následně bezvadné zboží balíme a odesíláme k zákazníkovi.
 
Jakmile předáme zásilku přepravci, odpovědnost za zásilku přebírá přepravce.
Pokud při převzetí, nebo po převzetí zboží, zákazník zjistí poškození zboží, je nutno tuto skutečnost reklamovat u daného přepravce. Je třeba zachovat veškeré obalové materiály, které byly k zabalení zboží použity. Pokud obalové materiály k reklamaci zákazník nepřiloží, může být reklamace ze strany přepravce zamítnuta, neuznaná.
 

 
Lhůty pro uplatnění reklamace:  
 
Česká pošta: Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Kompletní zásilku včetně obalů vnitřních a vnějších vemte sebou.
 
 

PPL:   Oznamte do 3 pracovních dnů. Udělejte fotodokumentaci poškození, všech obalových materiálů včetně výplní,  vyfoťte i přepravní štítek,       vyplňte reklamační formulář zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace  

Balík na Slovensko: Udělejte fotodokumentaci poškození, včetně všech obalových materiálů a výplní, vyfoťte i přepravní štítek. Zašlete fotodokumentaci poškození na mejl info@retro-veci.cz do 24h po převzetí zásilky. Reklamaci vyřídíme.      
 
 
 
Pokud se reklamace týká nefunkčnosti zboží, (např. hodiny i po instalaci baterie nefungují) oznamte nám tuto skutečnost na info@retro-veci.cz a zašlete reklamované zboží na fakturační adresu. Prosíme Vás, neposílejte nám reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. 


Zaručíme Vám spokojenost, nebo okamžité vrácení peněz při oprávněné reklamaci. Zboží vám vyměníme a následně si reklamaci dořešíme s výrobcem.  


Reklamaci zašlete na níže uvedenou adresu:  
David Čmiel /Retro-věci.cz
Ropice 479
73961 Ropice
tel.777571878
 
 


   
 
 

 
 
0
 
 
© Retro věci